5 days till Suriname - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Margo Kampshof - WaarBenJij.nu 5 days till Suriname - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Margo Kampshof - WaarBenJij.nu

5 days till Suriname

Blijf op de hoogte en volg Margo

03 Februari 2014 | Nederland, Winterswijk

Vanmorgen werden Esther en ik wakker na ons afscheidsweekend. Een weekend met familie en vrienden die het belangrijkst voor ons zijn. Een weekend vol met gezelligheid, lekkere wijntjes en veel liefde. Een weekend waarin we van iedereen afscheid hebben genomen. En weekend waar we nog lang van na kunnen genieten en vast hebben gelegd met allemaal leuke foto's. Vanmorgen beseften we dat we over precies 5 dagen in Suriname zitten, beginnend aan ons avontuur. Nog maar een handje vol, wat gaat die tijd toch snel. We hebben er zo lang na toegeleefd en over een paar dagen komt onze droom tot werkelijkheid. Ik weet nog dat ik een op mijn mobiel een App aanmaakte, die precies kon vertellen over hoeveel dagen in naar Suriname ging. Het aftellen begin bij de 100 dagen en nu zijn het er nog maar 5. De kriebels in mijn buik beginnen al echt te komen en kan al bijna nergens anders meer aan denken. Met de gedachten dat het daar gewoon 30 graden is en dat we de eerste week daar alvast lekker van kunnen genieten en kennis kunnen maken met Suriname is super. Helaas moet ik nog wel even drie tentamens maken in deze vijf dagen. Aanstaande zaterdag stap ik rond tien uur in de auto naar Amsterdam samen met mijn lieve ouders, vriendinnen, broer en zus die, echt super lief, mij allemaal uit komen zwaaien. Alleen dat zal al een geweldig begin zijn van onze reis naar het prachtige Suriname.

Geland op Suriname doe ik eerst mijn BOOYAAH dansje en dan komt alles helemaal goed. Ik zal daarna zo snel mogelijk weer wat plaatsen, zodat jullie ook mee kunnen genieten. :)